Fiecare campanie de distributie de pliante pe care o realizam corespunde celor mai inalte norme de etica profesionala, avand grija sa livram de fiecare data, cu pricepere si responsabilitate, rezultatele stabilite. Astfel, ne asiguram de faptul ca verificam si re-verificam anterior livrarii toate machetele si toate datele, abordand fara cusur desigur si intreaga parte de management.

Abordam de asemenea diferit domeniul, plecand de la premisa ca nu exista o „masura” universala atunci cand vorbim despre nisa distributiei de pliante si de materiale de promovoare, motiv pentru care cautam, intai de toate, sa intelegem filosofia fiecarui brand pentru a putea particulariza fiecare campanie in parte.

Dincolo de toate acestea, ne asiguram de faptul ca vei fi, in calitate de client, tratat precum un bun prieten, asa cum meriti, asigurandu-te de faptul ca succesul nostru iti apartine si tie.

Distributie neadresata de pliante si de materiale de promovare

Distributie neadresata in cutii postale

Serviciile de distributie neadresata de pliante sau flyere in cutiile postale reprezinta un mod de comunicare direct, simplu si avantajos din punct de vedere financiar, ce vizeaza expunerea rapida a mesajului brand-ului catre o masa mare de oameni.

Acest serviciu e ideal pentru a comunica promotii avantajoase, lansari de produs ori evenimente locale ce urmeaza sa aiba loc.

Fiecare campanie de distributie neadresata de pliante, brosuri, flyere sau de materiale promotionale vizeaza totalitatea casutelor postale dintr-o zona compacta, pre-definita, pentru ca mesajul tau sa aiba ecou.

Distribuie neadresata door-drop/ la usa

Distributia neadresata de pliante in sistem ”door drop” reprezinta cel mai eficient mod de a promova direct mesajul brand-ului tau, fara a informa in prealabil consumatorul de intentia ta. Astfel, fiecare material publicitar va fi atent livrat si plasat pe clanta usii posibilului tau client, sporind sansele de a fi citit, in mai multe randuri, de catre mai multi membri ai fiecarei familii.

Fiecare campanie de distributie de pliante si materiale publicitate in sistem ”door drop” vizeaza totalitatea locuintelor dintr-o zona compacta, pre-definita, pentru ca mesajul tau sa aiba ecou, costurile scazute si rata mare de citire transformand aceasta practica de marketing-direct intr-un mijloc de comunicare mai mult decat eficient, creat pentru a oferi brand-ului ori companiei tale exact acel plus de valoare dorit

Distributie neadresata targetata

Distributia targetata de pliante si de materiale publicitare neadresate reprezinta cea mai buna solutie strategica atunci cand iti propui sa apelezi la aceasta practica, studiile pe care le efectuam cu profesionalism si responsabilitate fata de tine, precum si experienta vasta in domeniu ajutandu-ne sa te ajutam la randul nostru pentru a „atinge” exact grupurile tinta pe care le vizezi.

Chiar daca numarul de oameni la care va ajunge mesajul tau va fi mai mic decat in cazul campaniilor de distributii neadresate in cutii postale ori in cazul celor de tip ”door drop”, impactul acestuia va fi, aproape fara exceptie, mai mare, intrucat va fi adresat strict consumatorului ideal, precum si persoanelor care rezoneaza cu filosofia ta si a  brand-ului tau.

Distributie ”field marketing” de pliante

1.1. Field Marketing ”Basic”:

Serviciul nostru de  field marketing de „baza” presupune o interactiune minimala cu clientul tau potential: inmanarea flyer-ului, un zambet si un „multumesc” sincer, fiind insa realizat, asa cum te-am obisnuit, cu maximum de profesionalism.

1.2. Field Marketing ”Speech & Outfit”:

Un serviciu complex de field marketing, ”Speech & Outfit” inseamna trei pasi, parcursi dupa cum urmeaza:

  1. Intelegerea perfecta a brand-ului tau, a filosofiei sale si a povestii din spatele sau, pas care incepe practic odata cu brief-ul pe care il primim.
  2. Gasirea celor mai potriviti promoteri pentru povestea pe care iti doresti sa o spunem si pentru mesajul pe care iti doresti sa il transmiti. De altfel, pentru asigurarea unei transparente totale, obisnuim sa invitam fiecare client sa cunoasca intreaga echipa de promoteri selectată pentru campania brand-ului sau, pentru a le oferi informatii utile si insight-uri cu privire la produsul, evenimentul ori serviciul ce urmeaza a fi promovat.
  3. Stabilim, impreuna cu tine, speech-ul si outfit-ul cel mai potrivit, invatam alaturi de echipa de promoteri povestea ce trebuie spusa, facem proba de haine si incepem mai apoi campania.

Servicii postale de distributie adresata

Servicii postale simple

Serviciu nou. Pentru detalii complete, acceseaza formularul de contact sau da-ne un telefon

Servicii postale cu confirmare de primire

Serviciu nou. Pentru detalii complete, acceseaza formularul de contact sau da-ne un telefon
Brief-ul de campanie

O poveste bine scrisa poate fi sinonima cu succesul, motiv pentru care ne angajam sa te asistam inca de la prima sa fila, pentru a ne asigura de faptul că vom realiza impreuna o campanie care sa atinga si chiar sa depaseasca rezultatele propuse. Pentru ca acest lucru sa se intample insa, avem nevoie sa ne furnizezi de la inceput urmatoarele informatii:

  • Pentru ce tip de distributie doresti sa optezi
  • Unde are sediu firma ta si in ce orase ai dori sa te promovam
  • Ce tip de materiale iti doresti sa folosim si care ar fi volumul alocat campaniei sau campaniilor
  • Care este publicul tau tinta
  • Care este recurenta campeniei sau a campaniilor

Fiecare informatie este importanta, motiv pentru care te rugam sa nu eziti sa ne scrii in detaliu tot ceea ce iti doresti de la o anumita campanie, incepand de la posibilul discurs si pana la vestimentatie.

Iti amintim de asemenea faptul ca e important sa ai in vedere costurile aferente autorizatiilor stradale precum si achitarea lor la primarie, acolo unde este cazul, noi fiind insa dispusi sa te ajutam si cu acest serviciu daca iti doresti sa economisesti timp. De asemenea, daca ai un spatiu comercial intr-o cladire publica, precum un mall ori un centru comercial, nu uita sa ceri acordul administratorului pentru desfasurarea activitatii de field marketing sau, dupa caz, sa te interesezi daca in pretul chiriei este inclusa si aceasta autorizatie.

La final, dupa ce am parcurs intreaga strategie, dupa ce ne-am cunoscut mai bine si dupa ce am reusit sa intelegem in cele mai fine detalii compania ta, filosofia sa si povestea din spatele mesajului ce se doreste a fi transmis, vom trece la derularea campaniei, exact asa cum am stabilit de comun acord.

Planificarea campaniei

Pe baza tuturor datelor furnizate de catre tine, pregatim planificarea campaniei, asigurandu-ne de faptul ca reusim sa repartizam suficienti promoteri in fiecare locatie stabilita si verificand atent distanta dintre punctele de distributie, in raport cu locatia ta (acolo unde este cazul)

actiune-field-marketing

 

Tabelul de mai sus reprezinta ceea ce noi numim „planificarea ditributiei” si e modul nostru de a te anunta inca de la inceput unde ne vei gasi, precum si in ce interval orar.

Fiecare planificare va contine obligatoriu si un volum maxim, estimat, pe care promoterii nostri il pot livra pe ora. De altfel, imediat ce avem ok–ul tau, ne sunam promoterii si incepem distributia. In zilele de distributie ne asiguram de faptul ca fiecare promoter cu care am ales sa lucram este in locatie, la ora stabilita de comun acord. Facem acest lucru prin verificarea pe teren, in mod aleatoriu, la diverse intervale de timp, urmand ca pozele realizate in cadrul verificarii „ de pe teren” sa ajunga si la tine.
Daca distributia se efectueaza intr-un centru comercial unde dispui de un spatiu/magazin, e si mai bine!, fiecare promoter urmand a semna o foaie de prezenta pe care o vom lasa mai apoi in locatia ta, dupa modelul de mai jos:

planificare-distributie

Pe langa fisele de planificare si de prezenta, iti trimitem, tot de la inceput, si o harta cu marcajul punctelor de distributie (serviciu posibil in cadrul campaniilor de field marketing outdoor)

harta-field-marketing

Pe baza unei harti reusim sa calculam inclusiv distanta pe care potentialii tai clienti o au de parcurs pana la locatia ta, urmand a ne motiva ulterior, tot pe baza ei, decizia de a propune o anumita locatie drept punct pentru impartirea materialului publicitar, in raport cu concurenta ori cu alti factori posibili.

Cere cotatie de pret

Nume *

Email *

Telefon *

Serviciu *

Mesaj